facebook-blogluyorum
bebek temizliği

TİP ISLAK HAVLU

10:47:00

Islak mendil her zaman evde olurdu ama son 4 senedir yani ilk çocuğumuzla birlikte hayatımızda bitmek bilmeyen bir ıslak mendil-havlu alışverişi ve arayışı başladı. Her markayı denedik. Bazen uygun fiyatlı ve beğendiğimiz ürünlerle karşılaştık. Son bulduğum Real marketlerde satılan Tip ıslak havluydu. Hem adedi fazla 72 adet, hem dokusu kokusu güzel, hiçbir şekilde pişik kızarıklık yapmıyor fiyatı da normalde iki lira indirim zamanları bir lira. Böyle bir ürün bulunca da sürekli indirimleri takip etmeye başladım. Geçen ay yine indirime girip pakedi 1 liraya görünce iki koli satın aldık. Bir kolide 24 paket var.

TİP ISLAK MENDİL ISLAK HAVLU


Fakaaat bu sefer tam bir hayal kırıklığı yaşadım. 72 adet yazısının üstüne 64 adet etiketleri yapıştırılmış. İlk başta adetin düşürülmesini önemsemedim çok kaliteli bir ürün sonuçta. Sonra ne göreyim. Benim o bayıldığım yoğun doku gitmiş yerine petek dokulu ince ıslak mendiller gelmiş.

TİP ISLAK MENDİL ISLAK HAVLU


Belki normal kullanımlar yani el temizliği için sorun olmayacak bir şey fakat konu bebek poposu hatta kakası temizlemeye gelince TE MİZ LE Mİİİ YOOOOR. Madem ürünün içeriğini değiştiriyorsunuz bilgi verin de almayalım o zaman. Günde bir paketten fazla mendil tüketmeye başladık ve astarı yüzünden pahallıya geldi. Almayı düşünenlerin aklında olsun derim.

Sizin de önerebileceğiniz uygun fiyatlı ıslak havlular var mı?

Bunlarla da ilgilenebilirsiniz!

2 yorum

  1. ıslak havlu şu hayatta en çok kullandığım şey yaa evde ve sokakta. yüzyılın buluşu bu. ben de her markayı deniyom. bakayım bu tipe de :)

    YanıtlaSil
  2. sleepy. şok markette 5 adedi 6 lira mıydı neydi en son

    YanıtlaSil