facebook-blogluyorum
ben gibi

GÖKÇE SPORA BAŞLIYOR :)

21:53:00

Bugün kendim için güzel bir şey yaptım arkadaşlar...
Yıllardır yapmak istediğim, hep ertelemek zorunda kaldığım spora ve Zumba'ya başlama hayalim, sevgilimin "Ben işten gelince sen gidersin. Çocukların yemeği ve uykusuyla ben ilgilenirim" şeklindeki muhteşem önerisiyle bir anda yolunu buldu. Doooğru kendimi spor salonuna attım ve kaydımı yaptırdım.

Gökçe spora başlıyor

Olaylar şöyle gelişti :)
İlk önce salona gidip öğrenmek istediklerim hakkında bilgi aldım. Sonra dışarı çıkıp eşime mesaj attım. Bunlar bunlar var fiyatları da böyle böyle diye. Artık çalışan bir hatun olmadığımdan eşime yük olabilecek şeyler yapmak istemiyorum. Eşim demez mi "Sen hala kaydolmadın mı?" diye. Sevinçten uçtum valla. Tekrar spor salonuna gittim ve işlemlerimi tamamladım.

Yarın başlıyorum. Mekana gitmeden iki saat önce yemek yemeyi ve hatta su içmeyi bile kesmem gerekiyormuş. Yağ, kas ölçümü yapılıyormuş. Sonrasında da ona göre bir program ve yemek listesi hazırlanıyormuş.

Zamanla katılabileceğim 13 ders var salonda. Spinning, Crunch, Pilates, Butts and Guts, Zumba, Stronger, Step, Total Body Workout, Piloxing, Insanity, Circuit, Power Sculpt ve ayrıca ücrete tabi Reformer Pilates.

Yalnız şimdi yazarken bir yandan araştırdım da fena dersler varmış. Benim eforsuz bünyeyi devirir bunlar :))

Yarından itibaren yaşadıklarımı sizlere de anlatacağım. Böylelikle hem "Başlasam mı, nasıl yaparım ki?" diye düşünenlere bir yol haritası olmuş olur hem de beni gaza getirir diye düşünüyorum. "Eee Gökçe, nooldu senin spor?" diye lafı bi çarpsanız duman olurum :)

Kardeşim de sağolsun. Eve gelip heyecanlı heyecanlı kaydolduğumu anlattığımda, spor salonunda işime yarayabilecek eşyalarını bana verdi :)

Hazırlıklarım tamam gibi. Kurtulayım şu löpürcüklerimden artık.

Sevgiler :))

Bunlarla da ilgilenebilirsiniz!

27 yorum

  1. canım ben aylardır spor salonuna gidiyorum sürekli spor yaptığım söylenemez ama 1 kg bile veremedim iştahım çok fazla maalesef hep Jüpiterin suçu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo vermekten öte, sıkılaşmam gerekiyor benim. Şansıma kolay şekil alabilen bir vücut yapım var, ben de meraktayım kendimle ilgili :) Belki sende sıkılaşıyorsundur :)

      Sil
  2. Spor yapmak güzeldir. Eklem ve kas iskeleti özellikle de kemikler için önemlidir. Düzenli yapıldığında sıkılaşmaya çok rahatlıkla gerçekleşe bilir inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de düzenli devam etmeyi umuyorum Abdullah Bey, teşekkür ederim yorumunuza :)

      Sil
  3. Çok iyi olmuş. Fırsatını bulup düzenli olarak yapmak gerek sporu. Ben de evde yapmaya çalışıyorum ama salona gitmek daha etkili olur tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde spor yapmak çok daha zor, salon en azından teşvik edici oluyor. Valla bravo size de :)

      Sil
  4. süper bi karar gerçekten tebrikler bende şu sıralar gidip kayıt olayım diyorum hazır yaza daha zaman varken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim. Git git, günler çabucak geçiyor :)

      Sil
  5. hadi bakalım kolay gelsin çabucak gitsin kilolar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İremm :) Gitsin valla :))

      Sil
  6. şimdiden hayırlı olsun çok doğru bir karar almışsınız ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok çok iyi yapmissin canım. Ben spor yapınca kendimi çok daha iyi hissediyorum vücuduma verdiğim bir hediye sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim. Aynen senin gibi düşünüyorum. Hem kendimi ödüllendiriyorum hem de çocuksuz biraz zaman geçiriyorum :)

      Sil
  8. Çokk sevindim canım darısı başıma ama çalışma şartlarım kotu hep oturuyorum gobecik önde ben arkada birde vücut tipim tuhah omuzlar geniş kalanı düz. Odun tipi galiba ): Başarılar heyecanla bekliyor olacağım yazılarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim. Heheheheh senden odun filan olmaz kuğucum, unut onu :))))

      Sil
  9. Inan ki ben baslamis kadar sevindim. Hadi sonuçlari bekliyoruz heyecanla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya'm. Sana bol bol danışacağım bundan sonra :)

      Sil
  10. O son satır beni bitirdi :)) Yaparsınız eminim annem ve ablam çok iyi kilo verdi, insan gençleşiyor kilo verince. Bende evde plates topunda yuvarlanmaca :D

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Löpürcük dii mii :)))) Ne güzel bütün aile spor yapıyorsunuz, bayıldım :)

      Sil
  11. Lovely post.
    I am your 198 member, I am following you via GFC, hopw you will follow back =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    YanıtlaSil
  12. Gökçem hadi hayırlısı çok sevindim senin adına. Bende yürüyorum ve evde spor yapıyorum. Eğer biraz da yediklerine dikkat edersen hayaline kavuşursun.Azim,irade ve sabır diliyorum sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, canım benim. Ben zaten kilo fazlalığından değil de sıkılaşmak için gitmek istiyordum. Yine de yağ fazlam çıktı. Kolay gelsin ikimize de :))

      Sil